Doelgroep: alle organisaties, scholen, ongeacht of je reeds met MyRo modules werkt of niet.
Een gebruiker kan zich eerst via een af te spreken link registreren met zijn e-mailadres.
Je organisatie kan het inschrijvingsformulier volledig zelf beheren, statistieken ervan opvragen en exports maken.
Hieronder een voorbeeld van een vereenvoudigd formulier.
MyRo Online kan gekoppeld worden met je Teams of Google platform.
Je stelt in bij welke personen de gebruiker een online contactmoment kan reserveren. Iedere persoon van je organisatie kan op andere momenten beschikbaar zijn.
De gebruiker klikt dag en uur aan waarop hij een online contactmoment wil reserveren.
De collega's zien de afspraken met meeting link in de kalender van het externe platform en ook op MyRo Online.
De gebruiker ziet de meeting link meteen na reservatie in zijn overzichtsscherm en ontvangt deze ook via mail.
De beheerder kan op elk moment filteracties uitvoeren op de inschrijvingen, bijvoorbeeld om te raadplegen hoeveel inschrijvingen er zijn voor een bepaalde activiteit, studierichting, indien je deze zou laten kiezen via het formulier.
De volledige lijst van inschrijvingen of de gefilterde gegevens kunnen geëxporteerd worden naar csv, al dan niet met statistiek gegevens.
Via dezelfde tool waarmee je het inschrijvingsformulier opmaakte, kan je later ook extra documenten, brieven of formulieren posten. Automatische mailings brengen de gebruikers op de hoogte van deze nieuwigheden.
Denken we aan berichtgeving over bestellingen, concrete info over een activiteit, een kalender, het schoolreglement ...
Offerte op maat al naargelang je actuele MyRo licenties en eventuele specifieke noden.
MyRo Chemin du Lombiau 11 7090 's Gravenbrakel BE 0747.389.651 |
Tel 067 70 90 72 |